Vanuit huis werken wij aan een goed thuis voor u

Publicatiedatum: 16-04-2020

Het coronavirus raakt ons allemaal. We zijn met z’n allen zo veel mogelijk thuis. U en wij. Maar onze dienstverlening gaat door. Soms net even anders. Zo zorgen we dat er geen fysiek contact is. Reparaties en verhuringen gebeuren met 1,5 meter afstand tussen elkaar. Juist nu we elkaar minder zien, zoeken we actief contact met bewoners. We willen u een goed thuis blijven bieden, ook in deze moeilijke tijd.

We hebben regelmatig contact met bewonerscommissies en actieve bewoners

Regematig spreken we met leden van de bewonerscommissies. Hoe gaat het met hen? Zijn er bijzonderheden in het wooncomplex? Maken zij zich zorgen om bepaalde bewoners? De informatie die zij ons vertellen, is voor ons heel waardevol. Zo weten wij wat er speelt in onze wijken. En waar het kan, helpen we. Voor de complexen zonder bewonerscommissie hebben wij contact met actieve bewoners.

Extra aandacht voor onze seniore huurders

Nu de straten leeg zijn, is een goed thuis belangrijker dan ooit. De thuiswerkers van onze klantenservice bellen onze oudere huurders om te vragen of ze hulp nodig hebben. Of dat ze behoefte hebben aan een praatje. En om ze te vertellen dat ze er niet alleen voor staan. Het is belangrijk dat we er voor elkaar zijn in deze moeilijke tijd.

Niet al onze medewerkers werken thuis

Onze wijkbeheerders komen nog steeds regelmatig in de wijken en complexen. Natuurlijk zonder fysiek contact met anderen en altijd met 1,5 meter afstand tot anderen.

Onze wijkbeheerders hebben meerdere opruim- en grofvuil en schoonmaakacties in de wijken gedaan. Ook moedigen zij bewoners aan om hun voortuinen netjes te maken.

We zitten dichter op elkaar, dat geeft soms overlast

In sommige wijken ervaren bewoners juist nu meer overlast van elkaar. In andere wijken valt dat juist weer heel erg mee. Er is nauw contact hierover met onze woonconsulenten. We vragen u om tolerant naar elkaar te zijn en respect te tonen. En, houdt u rekening met elkaar. Denk eraan dat uw buren ook thuis zitten. Zet uw muziek niet te hard bijvoorbeeld.

Andere uitvoering van schoonmaakprogramma’s

Samen met de schoonmaakbedrijven hebben we besloten de schoonmaakprogamma’s anders uit te voeren. In deze corona tijd letten we nu vooral op het reinigen van de portiekdeuren, trapleuningen, liften, bellentableaus en deurknoppen. Natuurlijk zijn er ook bewoners die zelf nog een extra keer de lift en portiekdeur schoonmaken. Heel fijn!

Problemen met de huur betalen? Neem contact met ons op

Vorig jaar hebben we niemand uitgezet vanwege huurschulden. Dat doen we dus ook zeker niet in deze moeilijke tijden. Voor huurders met een onverwachte inkomensterugval zoeken we nog ruimhartiger dan gebruikelijk naar individuele oplossingen.

In tijden van nood moeten juist de maatschappelijke organisaties het goede voorbeeld geven, vinden wij. Zorgen voor een goed thuis is dan ook nu meer dan ooit onze hoogste prioriteit!

Heeft u problemen met de huur betalen? Neemt u dan contact op met onze woonconsulenten via e-mail team_woonconsulentendesleutelsnl.

Hoe werkt de Sleutels op dit moment precies?

Op de pagina Corona maatregelen leest u er alles over. Bovendien staan hier de meest gestelde vragen van onze klanten.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden