Welkom Over ons Nieuws & publicaties Nieuwsoverzicht Contact! Hoe, wanneer en waarover?

Contact! Hoe, wanneer en waarover?

Leestijd: 2 min

Hoe, wanneer en waarover heeft u contact met ons? Begin juli vroegen we dit aan een klantenpanel. 1068 klanten deden mee. Aan de resultaten van dit onderzoek geven wij zeker gehoor!

Woonwinkel bezoeken

De voorkeur van het klantenpanel voor contact gaat uit naar de telefoon (75%) en e-mail (45%). Slechts 17% van de deelnemers brengt wel eens een bezoek aan de woonwinkel. Met deze informatie gaan wij kijken of we ons team klantenservice beter kunnen inzetten om u te helpen. Eén mogelijkheid is de openingstijden van de woonwinkel aan te passen, zodat meer medewerkers beschikbaar zijn om uw telefoontje of mail te beantwoorden.

Reparaties zelf inplannen

De meeste mensen die contact met ons hebben, hebben een reparatieverzoek. Dat kan per telefoon, mail en ook via de website. Om u daarin nog beter van dienst te zijn, bouwen we nu aan een nieuw klantenportaal, waar u niet alleen een reparatie kunt melden, maar ook in de agenda kunt plannen. Zodat onze vakman langskomt wanneer het u schikt.

Keuken en badkamer bekijken bij de aannemer

Maar een klein deel van de deelnemers komt nieuwe tegels, een aanrechtblad, deurtjes of handgrepen bekijken en uitkiezen in onze woonwinkel. We gaan de materialen aan de aannemer die de werkzaamheden verricht overdragen. Zodat u thuis een keuze kunt maken.

Vriendelijk, duidelijk en snel graag

Wat is voor u belangrijk, als u contact met ons heeft? 40% van het klantenpanel vindt vriendelijk te woord gestaan worden het belangrijkste, gevolgd door 25% die graag een duidelijk antwoord wil. En 53% verwacht binnen 24 uur een reactie. Voor wat betreft vriendelijk en duidelijk: onze medewerkers blijven trainingen volgen om u zo goed mogelijk te helpen. En voor wat betreft snelheid: 24 uur vinden wij ook vanzelfsprekend, voor een reactie. Als is het maar om u te laten weten dat we nog bezig zijn met uw vraag.

What’s up? What’s App!

What’s App kwam bij 10% van de deelnemers naar voren als voorkeur om met ons in contact te komen. Nu heeft de klantenservice van de Sleutels nog geen What’s App. Maar daar gaat verandering in komen. We zijn bezig met What’s App in onze service en processen toe te voegen. Zodra dit gereed is, maken we het Whats’s App nummer bekend en kunt u ons ook via dat kanaal bereiken.

Het volgende klantenpanel gaat over onze website en zal in het najaar plaatsvinden.