Geschillencommissie

Geschillencommissie

Bent u uiteindelijk toch niet tevreden over de geboden oplossing, dan kunt u zich wenden tot de lokale Geschillencommissie.

Als u een conflict of geschil heeft met onze organisatie en het komt niet tot een oplossing, dan kunt u dit conflict of geschil voorleggen aan een onafhankelijke Geschillencommissie. U kunt dit bij de Commissie kenbaar maken via het Geschillenformulier.

De Commissie laat binnen twee weken weten of zij het geschil in behandeling neemt. Wordt het geschil behandeld, dan kunt u uitgenodigd worden voor een gesprek. Het kan ook zijn dat het geschil schriftelijk wordt behandeld.

Binnen twee weken na de behandeling deelt de Geschillencommissie schriftelijk haar advies met de directeur-bestuurder van de Sleutels. U ontvangt een kopie van dit advies.

De directeur-bestuurder van de Sleutels is niet verplicht om het advies van de Geschillencommissie op te volgen. Zij stelt de Commissie binnen vier weken schriftelijk op de hoogte van haar beslissing. U ontvangt een kopie van deze beslissing.

Bent u het niet eens met het advies van de Commissie of de beslissing van de directeur-bestuurder, dan heeft u de mogelijkheid de kwestie aan de Huurcommissie en/of de Kantonrechter voor te leggen.

U kunt hier ook het reglement van de lokale Geschillencommissie downloaden.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden