Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek? Reparaties die voor rekening komen van de Sleutels kunt u eenvoudig online aanmelden via ons klantportaal Mijn de Sleutels. 

Als u een serviceabonnement heeft en/of deelnemer bent van het glasfonds en ontstoppingsfonds heeft, kunt u ook de werkzaamheden die hieronder vallen bij ons aanmelden. 

Let op: vanwege de nieuwe corona-maatregelen voeren wij tot 19 januari alleen spoedeisende reparaties uit.

Spoedreparaties:
•    Als er een ernstige lekkage is in uw woning 
•    Als u gaslucht ruikt
•    Als u uw woning niet in kunt
•    Als er gevaar is voor u of anderen
•    Als er geen stroom is in huis
•    Als er ramen gebroken zijn
•    Als de afvoer verstopt is 
•    Als er geen verwarming of warm water is
•    Als de lift niet werkt

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden